Godnatt!

Godkväll!

Har haft en supermysig kväll tillsammans med Carro och David + vän som senare joinade oss. David är för övrigt den roligaste människan jag känner (efter dig Carro, givetvis) Jag kom på mig själv med att sitta och gapskratta precis hela tiden. Underbart med människor som har sådan självdistans. Me like.

Trots att jag drack cola så blev jag supertaggad för utgång så vi drog in på Laroy en sväng och hälsade på en massa sötnosar innan det var dags för tidig hemgång. Upp och jobba imorgon så nu ska jag ge en god nattssömn ett till försök. (Försökte direkt när jag kom hem men det gick inte så bra..) Bjuder på två bilder från kvällens klädsel.

För övrigt var jag och shoppade med en snäll mami idag och då köptes bland annat dessa snygga stövlar plus pälsen. Det inhandlades dessutom fler high heels, visar imorgon! Godnatt mina fina.


  

Kommentarer
Postat av: Camilla

fin outfit! :)

2009-12-03 @ 12:42:14
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina klackar! Gillar att du börjat med lite högre höjder, äääntligen! :)

2009-12-07 @ 14:14:08
Postat av: Mandy

Anonym: Tack! Dock har jag alltid klackar. Äger i princip inga låga skor, så detta är inget jag "börjat" med,, :P

2009-12-07 @ 16:33:32
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0