Godnatt people

Hej på er!

Gaah.. hatar att jag inte kan sova när jag verkligen behöver det. Har varit hemma ett rätt bra tag nu, men är pigg som jag vet inte vad. Bion med Felicia var hur som helst hur trevlig som helst. Vi beställde det största målet med popcorn och allt vad det var så nu har jag alldeles ont i magen.

Filmen 2012 var fantastiskt sevärd och spännande. Dock blev vi väl inte på sådär jättebra humör av den. Vadå jorden-går-snart-under-och-här-sitter-vi-och-smaskar-i-oss-våra-popcorn.. Nja. Jag som är så förbaskat nojig också. Men vi beslutade oss att ta oss till Laroy för att komma på andra tankar, och som kvällen till ära var riktigt party ikväll. Mycket partyglada människor och jag träffade på Fredrik med vänner, David, Maxi och en massa andra vänner och bekanta. Trevligt trevligt!





Me tonight =) Mer bilder kommer imorgon!..


Kommentarer
Postat av: ola fredrikson

ta bilder från en annan vinkel, det börjar bli dax nu!1!1

2009-12-10 @ 04:55:55
Postat av: M

take it or leave it. Frivilligt att gå in här och titta på mig varje dag ;)

2009-12-10 @ 07:37:36
Postat av: Anonym

så äckligt snygg

2009-12-10 @ 08:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0