Godnatt!

Med alldeles för få timmars sömn inatt har jag nu kämpat med att hålla mig vaken så att jag istället kan sova för natten snart. Dagen på jobbet var inte alls jobbig trots en hejdundrans utgång igår, snarare tvärtom! Jag sålde som tusan så dagen gick hur snabbt som helst. En massa julklappar blev det att slå in med andra ord.

Tanken var att jag skulle ha värsta myskvällen här hemma med en massa gott att äta och en bra film att se. Men trots att allt är inhandlat, ska jag inte göra iordning någonting av det. Istället ska jag krypa ner i sängen och prata lite med Carro innan jag kommer somna som en stock. Vi ska skvallra om gårdagen. Mycket hände som vanligt och personligen träffade jag personer jag inte riktigt räknat med att träffa.. Men det är ju spännande!



Godnatt alla fina läsare!


Kommentarer
Postat av: CHRJ

Snygg bild!

2009-12-19 @ 22:58:44
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0