Gårdagen

Kom precis hem från M och ska precis hoppa in i en varm dusch. Lovely. Kvällen igår var väl.. rätt kaosartad. Det var lång kö till Amba redan vid kvart i elva och flera av mina gäster kom inte in. Men det löste sig väl någorlunda och jag fick hjälp att få in en del av mina närmsta i alla fall. Annars var det såklart grymt drag på Redroom. Mycket bloggläsare som kommenterade bloggen. Riktigt skoj :)

Jag drog sedan vidare med Alexandra till Magenta, men hon drog rätt snabbt så därefter var det me and Julie som körde resterande kvällen. Mycket dans och mycket av allt, hihi. Vi firade att jag ligger etta i säljstatistik på jobbet hittills i december månad, räknat hur mycket man säljer för per timme. Sjukt kul! Anyway, när de öppnade upp dörrarna till White blev kaoset ett faktum, så jag mötte upp M och åkte hem.





Man har då inte alltid bra kameradagar.. blää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0