Fredag!

Godmorgon!..

Fyf*n vilken hemsk natt jag har haft. Mardrömmar efter mardrömmar. Då jag vaknat med hjärtat i halsgropen och tårar längs kinderna efter en mardröm, och det var dags att försöka somna om, dröjde det inte länge förrän jag kämpade för mitt liv i drömmen igen. Hemska natt.

Men jag tänker inte låta detta förstöra min dag. Nu sitter jag och lyssnar på Eros och ska snart värma de lussebullar som är kvar. Tror inte det är så många nu, ha! Snart bär det av till jobbet och därefter väntar BSB's konsert and I'm so excited! Jag är en pojkbandstjej ut i fingerspetsarna kan jag lova. Erik, se nu bara till att ta hem segern ikväll, vem du tar med dig är jag rätt likgiltig till.

Därefter väntar en fördrink på Backstreet boys officiella efterfest på Ambassadeur och sedan blir det all in med Ebba! Här ska det dansas vill jag lova. Back to Lyxpiraya och 4 timmars nonstop dancing. Jag har en förbaskat bra kväll att vänta tror jag nog.

Jag håller nu på att knåpa ihop ett träningsinlägg till er. Det är ett tips för en slankare rygg, midja & mage - allt i ett! En övning som är rätt vanlig, men jag vet hur man ska göra den för att få ut det maximala av den. Så, kika in här om ett par timmar så finner ni ytterligare en övning till er nya träningsliv hemifrån, skapad av moi!



Är så sugen på sotat ikväll, men vet inte om jag hinner :( Ska jag fixa det själv behöver jag x antal timmar på mig, ha!

Kommentarer
Postat av: Simone

Haf en precis likadan natt, sjuka drömmar, men jag älskar det dock.. att bli rädd, vakna med panik.. XD

2009-12-04 @ 11:31:45
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: charlie

blåa ögon:)) mums

2009-12-08 @ 20:59:46
URL: http://Redandblack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0