Fina kommentarer från de senaste dagarna

Jag tror att det bara är de som själva bloggar offentligt som kan förstå vad påverkad man blir av läsares kommentarer. Likväl som att hela ens dag kan förstöras av en elak kommentar som är skriven på ett sätt som går rakt in i hjärtat, kan jag få världens lyckokänsla av fina kommentarer eller mail från er. Och det spelar ingen roll om man bloggat länge och blivit härdad. I över tre år har jag bloggat men är fortfarande varken van vid att få höra hur ful eller fake jag är, eller hur vacker och vilken förebild jag är.

Nu är jag dock inne i en period där jag får mycket fina kommentarer från er, och på elak-fronten är det lite lugnare. Tack och lov!.. Ibland känner man bara att det inte är värt att dela med sig av sitt liv till tusentals läsare i veckan, och sen bara få skit tillbaka. Men får man kommentarer likt de nedan

Postat av: m

jag är inte den som har dåliga betyg, men samtidigt inte den som lägger ner speciellt mycket tid åt läxor osv, men när jag läser din blogg så kan jag ibland bli så inspirerad att jag sätter mig o pluggar bara för att man blir så taggad!
jättebra blogg och lycka till i framtiden! :)




Postat av: FridahCharlotta

Brukar inte kommentera, men kände att detta var tvunget. Väldigt bra skrivet,(om man kan säga så om detta).

Som du säger Amanda, alla har vi våra hemligheter, så även jag. Var glad och precis så tacksam som jag tror att du är över dina fina vänner. För, det spelar ingen roll. I slutändan är det dina vänner du står med. Och dem älskar dig !

Du är en enastående tjej. Det ska du veta. Stor bamsekram, hoppas det blir bättre. !!



Postat av: Matilda

Hoppas allting löser sig, du är inte värd att få elaka ord kastade i ansiktet. Du är för bra för det.



blod må va tjockare än vatten, men vatten tar ändå upp en stor del av denna jord.. Beundran, respekt och en hel massa kärlek fr systeryster



Postat av: Pierre

Hej det här kanske låter lite dumt men jag har läst din blogg ett tag nu. Men idag såg jag dig när du va ute på din powerwalk runda måste bara få säga att du e så jävla fin i verkligheten det nästan glänste om dig




Sedan tänkte jag bara tillägga att jag självklart läst alla era önskemål om träningstips. Imorgon startar jag så glöm inte att kika in här då! Eller startar.. jag har ju redan kommit med ett par tips men nu ska ni bli överösta med dem :) Och Tack för att jag får ha så fina läsare i den här bloggen. Ni är helt underbara.


Kommentarer
Postat av: Lexie

Hejsan!

Jag har nu påbörjat en tävling där du kan vinna ett fint pris.

Länken till inlägget kommer här: http://lexielinde.blogg.se/2009/december/jul-tavling.html



Kram

Lexie

2009-12-02 @ 22:28:55
URL: http://lexielinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0