Eros Ramazzotti

Hej hopp!

Nu ska jag åka till jobbet för att jobba 14-20. Därefter ska jag skynda mig hemåt, göra mig iordning och åka för att möta tjejerna. På kvällens schema står Baressos hårvisning där jag fått i uppgift att bjuda in mina tjejer, samt framför allt: Carro&Paulinas avskedsfest på Magenta. Dessa tjejer kommer spåra sönder ikväll..

Nu har jag precis ätit en kycklingsallad och lyssnar likt varje morgon/förmiddag på Eros Ramazzotti. Den karln är så äckligt snygg och hans låtar är de finaste som finns. Så fort jag vill bli på bra humör och drömma mig bort till Italien för en stund, sätter jag på någon av hans skivor.




Kommentarer
Postat av: ♥ HelloNicki

Heeej babe!

Allt bra med dig?



Äntligen är man framme i USA :D



PUSS!

2009-12-18 @ 15:14:12
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0