En kväll med min skatt

Hej på er!

Nu är jag hemma! Dagen på jobbet idag gick s-u-p-e-r! Känns riktigt bra att vara på banan igen även där. Söta Emelie kom förbi en liten stund med lite lunch till mig. Tack igen sötnos! Sedan kom min skatt Ebba så gick vi runt i lite butiker och jag försökte hålla tassarna borta från mycket fint som jag hittade. Och jag lyckades.. till skillnad från vissa andra ;) hihi!..

Efter en mysig och lång middag på ett italienskt hak åkte vi hem till Ebba för att titta på Paradise hotel och Mammas pojkar. Trivs så förbaskat bra hos min lilla tjej och hennes fina familj.

Nu ska jag fixa lite med listan inför lördag och därefter sova sova sova. Blev ju inte många timmars sömn inatt men oj vad jag varit pigg idag ändå. Överpigg snarare!.. Haha, men det lönade ju sig onekligen. Imorgon väntar jobb hos mami. Så kul att jobba nu när man vet vart pengarna ska gå. Därefter kommer alla tjejer hit så ska vi ha Idol- och vinmys innan jag och Alexandra ska dra med några killkompisar som har bord på Amba. Lär bli galet!

Puss och godnatt mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0