Bildregn från gårdagen

  
Min lilla outfit har ni här.

 
Jag och JockePocke på Hovet. Skorna var för övrigt inga jag hade ute igår, men jag kände att jag inte kunde ha mina 12centimetare under en konsert med ståplats..


Magi


Sex appeal. Det var nog inte en enda tjej som var torr.. hihi.


Incomplete var enligt mig den bästa låten igår. Jag stod med tårar i ögonen och gåshud.


Nick Nick Nick.. Då man fick ett litet flirtigt leende på Amba var kvällen gjord. Eller nej, veckan! ;)


Jag och min lilla gay på Backstreet boys efterfest


Mycket fans på Ambassadeur


Två av grabbarna med nattklubbschefen inne på Red room där vi höll till under kvällen


Nick igen. Red room, i bakgrunden ser ni mig och Ebba. Eller Ebba är det man ser.. hihi.


Det beställdes in shotar till bordet där vi satt..


Och ännu fler..



Bilder från min kamera, Ebbas iphone och stureplan.se


Kommentarer
Postat av: Linus

Vad menar cu med din lilla gay? :) är Ebba lesbisk?

2009-12-06 @ 22:36:43
Postat av: Sofie

Fin outfit =)

2009-12-07 @ 07:12:43
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: mathilda

Din finaste outfit på länge (dvs väldigt fin)! Jättesnyggt att visa lite hud i midjeområdet (i alla fall med din kropp :)



Det är ju på väg (tillbaka) som mode med kortare tröjor etc, kul att du går i bräschen istället för att vänta på att alla ska ha så innan du "vågar"! Mer sånt!

2009-12-07 @ 14:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0