Läsarfråga om mitt hår!



Hej hej!
Ville bara fråga dig en sak. Du har såå himla fint hår... Hur får du den där perfekt snygga blonda färgen. Är du naturligt så ljus, bleker du eller är det slingor??
Tack för en bra blogg!

Svar: Först och främst tusen tack! Jag är naturligt ljus, slingar bara håret en gång om året. Så det är sommarens blekande strålar som fixar färgen på mitt hår. Sedan att jag aldrig färgat håret, och bara slingar en gång om året, gör att det håller sig sådär glansigt & fräscht. Att tvätta håret sällan är också ett tips. Och skippa fönen och färgning så ofta som möjligt!

Jag tänkte lägga upp en bild på det som fanns i goodiebagen från Baressos hårvisning i fredags, men det gick inte av någon anledning. För er som undrar var det dock:

Hårborste
Senjal Fluid Silk
Volym-spray, Redken
Hairglue, Headgear
Creme gum, Headgear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0