DAGENS FRÅGA!

Postat av: Klara

Snälla söta! Du fortsätter väl att blogga när du flyttat till Milano? Skulle vara så underbart kul att få fortsätta följa ditt liv där tycker jag! =)

/ en trogen läsare!

Svar: Det kan du skriva upp att jag kommer! Är det någon gång jag kommer att få en grym blogg är det just då jag börjar blogga från Milano. Hela designen och givetvis innehållet kommer att bli helt annorlunda, och enligt mina förhoppningar till det bättre! Dagliga uppdateringar med en massa bilder från städernas stad. Det blir nog inte helt fel. Angående bloggen rent konkret får jag hela tiden diverse förfrågningar om att börja blogga för olika företag, på olika sajter et cetera. Senast i raden var från en känd herrtidning.. Men jag har inte fått något erbjudande jag nappat på hittills - man måste vara superkräsen (!!), så därav fortsätter jag här och kommer så att göra även från Milano som det ser ut nu. Det blir nog extra kul för er trogna läsare som följt med sedan tankarna om detta startade - tills allt träder i kraft. Sedan lär det nog komma en hel del nya läsare med på vägen också.. Super kommer jag helt enkelt se till att det blir. Stockholmstjejen som direktrapporterar från Milano. Nu är det inte långt kvar!..

  

Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Du och bloggerskan Kelly Biddle är lite lika faktiskt. :)

2009-12-16 @ 20:35:20
URL: http://zarlei.com/
Postat av: Sofie

Fint hår du hade =)

2009-12-17 @ 06:53:58
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0