Bilder från kvällen med tjejerna igår

Igår tillbringade jag början av kvällen med Ebba, Anna, Emma och Alexandra. Vi hade det supertrevligt här hemma med lite godsaker, vin och partymusik.. Och självklart idolfinalen. Jag delar med mig av lite bilder från vår kväll så ska jag hoppa in i duschen efter det och göra mig iordning för kvällen då jag ska ha glöggbjudning med Michaela. Därefter drar vi vidare. Blir nog en trevlig kväll om jag bara kan komma på något att ha på mig.. GAH! 





 
Helt inne i Erik och Idol.. haha




Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

Oj va mycket poser! ;D

2009-12-12 @ 21:20:45
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: Anonym

Klockren outfit igen :D Den där klädseln är det som passar dig bäst!

2009-12-13 @ 01:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0