Bild-update från några av de senaste utgångarna!

Min vän Alexandra har laddat upp en massa bilder från de senaste utgångarna. Jag lånar några så att ni får se :)


Girls på mitt, Carros och Paulinas event Good girls go bad på Magenta!


Idolmys hos mig!


Bob Sinclar Ambassadeur. Jag och min fina killkompis Johan!


Vi körde bord..


Ladies med jumboflaskan som det senare halsades ur..

 
Champagne och dansandes i sofforna


Det var blött och jag var taggad


Den här bilden hittade jag någon annanstans..


Likaså denna.. :)


Jag och Alexandra var helt klart dansprinsessorna den kvällen ;)

Majoriteten här var riktigt risiga bilder, men jag tror att det syns på flera hur förbaskat kul vi hade. Jag fick höra något väldigt fint från Johan i fredags på Bob Sinclar. Nämligen att "ska man ha kul ute så ska man bjuda med Amanda&Alexandra, för det finns inga som festar som er". Det tyckte jag var kul att höra.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh Johan är så söt! Synd att man inte kan "gilla" det här inlägget :D partygirl <3

2009-12-14 @ 17:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0