Bästa kvällen på mycket länge!

Jag vet inte var jag ska börja, men fy satan vilken förbannat bra kväll det var igår. Konserten var MAGISK. Alltså jag dog av deras sex appeal en miljon gånger om. Jag hade ståplats som alltid på konserter och det har nog aldrig dansats så mycket på ståplatserna. Jag stod om vartannat med tårar i ögonen kan jag lova..

Efter konserten var det snabbt vidare till Ambassadeur för att möta upp Ebbson och gå på deras efterfest. Tack vare världens bästa Erik kunde vi gå förbi hela den låånga kön och in på red room där några av killarna sen skulle festa vidare. Det var galet mycket folk. Tyvärr var det inte förrän killarna drog till hotellet som festen startade. Herregud vilket party det blev. Ett stort bord anordnades med hundratals shotar i tre olika smaker och jumboflaskorna sattes på kylning.

Sedan drog jag vidare till White room där det dansades vidare med skumpa och bra musik. En riktigt, riktigt bra kväll var det igår. Stannade till stängning i princip.

Jag har en massa bilder att delge er, så det kommer ett bildregn lite senare. Nu ska jag iväg och hjälpa min matte-elev med matten ett par timmar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka dansskolor har du dansat på? alltså från allra första början

2009-12-05 @ 18:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0