Baby don't you know that this is my show

Heeeej,

pumpar my show.. varsågod alla grannar nu får ni lyssna på lite bra musik. Har varit totalt faaaast när det gäller denna låt sedan jag hörde den för första gången. Texten ger mig rysningar for fuck sake Baby don't you know that this is my show.. me like me like!..Riktigt taggad för ikväll. Då ska denna låt spelas kan jag lova.

Nu väntar hur som helst jobb hos mami 09.00 - 16.30, därefter måste jag åka och köpa lite smink som jag igår såg hade tagit slut. Så lite koll har man när man sminkar sig typ två dagar i veckan. Jaja, sen kommer my ladiiies.

På återseende babes!

Kommentarer
Postat av: A

Kan du inte skriva vilka låtar du brukar spela när du tränar hemma? :) bra blogg <3

2009-12-11 @ 09:19:07
Postat av: Ciccie

Vad roligt att du ska jobba hos mor din. Önskar jag också kunde mysa med alla barn, man saknar dom allt för ofta! :-) Hoppas det går bra! Kram

2009-12-11 @ 09:54:56
URL: http://ciccie.blogg.se/
Postat av: Lisa P

Vad jobbar din mamma med? :) Kram

2009-12-11 @ 11:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0