1 december

Hej på er!

1 december till ära vaknade jag på ett betydligt bättre humör än jag gjort de senaste dagarna. Igårkväll hjälpte mamma mig att betala in delbetalningen för boende och skolan i Milano. Eller egentligen var det delbetalning för boende samt avbeställningsskyddet som betalades. Skönt att verkligen vara igång med det där nu. Nu är det bara en enkelbiljett som skall bokas. Enkel.. Herregud vad läskigt det låter, ha!

Annars har jag nu ringt till stallet och berättat att jag befinner mig på varmare breddgrader från och med början på mars. Dock ska jag rida kvar i min grupp fram till just början av mars. Sedan rekommenderade min ridinstruktör mig att säga upp min plats, för att sen söka efter en ny plats om jag får möjlighet att ta tag i ridningen när jag börjar plugga juridik i Uppsala till hösten. Dock känns det inte helt hundra så vi får väl se helt enkelt. Annars tar jag upp ridningen bara lite senare i livet och koncentrerar mig på dansen till hösten. Vi får se, vi får se.

Nu ska jag ut på en powerwalk innan lunch. Därefter ska jag möta Fredrik för ett möte om ett väldigt roligt projekt jag förmodligen ska vara delaktig i. Senare blir det lussebullsbakning med mamma. Lite italienska ska jag nog även hinna plugga wiie!

Vi hörs lite senare babes, då har jag förmodligen även lite bilder att delge er. PUSS

Kommentarer
Postat av: Emelie

Myys med lussebullar. Spara en till Doris också :)

2009-12-01 @ 13:40:03
URL: http://lifestylebyemelie.com
Postat av: Julia

Men åh ska du gå i skola i MILANO? Vilken dröm! :)

2009-12-01 @ 15:18:59
URL: http://ijuliasfantasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0