i-landsproblem

Har precis fixat mina ögonbryn, dvs färgat dem samt så ska jag snart noppa dem så att de får sin vanliga fina form igen. För oss blondiner blir det ju lätt så på sommaren att man bara låter dem växa eftersom de ändå blir rätt ljusa, och jag orkar inte hålla på och färga dem på sommaren då de ändå bleks av solen och saltvattnet på en gång. Och blondiner har ju sällan buskar över ögonen så noppar gör jag alltså inte heller.. Men nu var det alltså dags för dem att bli snygga igen!

Hur som helst är det himla typiskt det här med helger och helgplaner. Jag har varit sugen på att gå ut ikväll hela dagen, men det verkade inte som att någon skulle ut ikväll utan alla var mer sugna på att köra imorgon istället. Så hör Micke av sig och frågar om jag kan styra ett stort tjejgäng till Magenta där vi ska få ett drinkbord och få igång alla grabbar litegrann. Men det är tjejerna mer sugna på att köra imorgon, då tanken är att jag ska till Cafét. Samtidigt är det sjukt kul om jag kan få ta med alla mina tjejer till ett stort drinkbord på Magenta imorgon och bara umgås och ha kul.

Vilka problem man kan ha va? Hehe.. Jag får väl försöka förekomma på båda dessa tillställningar imorgon så blir alla nöjda och glada. Typiskt att allt ska komma samtidigt bara när jag tidigare idag kände mig jätterastlös för den här helgen.

Och mitt upp i allt hör världens bästa Fredrik av sig om utgång ikväll. Jag minns inte ens när vi var ute tillsammans senast. Och Olof hörde av sig och frågade om vi skulle köra en aw/ta ett glas vin. Attans alltså att alla mina fina ska höra av sig samtidigt! Men riktigt mysigt ska det bli att få ha Ebbson för mig själv ikväll, känner trots allt mer för en hemmakväll tonight.

Nåväl, nu ska jag noppa mitt vänstra ögonbryn. Hann bara noppa det högra och sen ringde Carro. Ser lite komiskt ut måste jag erkänna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0