Så sjukt grym kväll!!

Hej babes!

Kom precis hem, är så himla hungrig så jag postar snabbt inlägget och därefter ska jag äta en stor brunch. Kvällen igår var grym! Alltså jag hade så roligt hela kvällen igår så jag har haft ett stort leende på läpparna sen jag vaknade.

Först tog jag en liten promenad hem till David där det var förkrök med grabbarna och Sofia & Rebecca. Därefter tog vi en taxi in till Magenta där jag hade en liten drinkbjudning för mina 10 tjejer. Vi dansade loss och hade riktigt kul verkligen! Vidare en tripp till Laroy och sedan White room. Mycket dansande och mycket dricka blev det, men mår ändå helt ok idag förvånansvärt nog. 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0