Pics från dagen

Vilken trevlig dag jag har haft! Mötte upp älskade Emelie för en lunch och riktigt lång tur på stan. Jag lämnade ut cv i de butiker jag gärna skulle vilja jobba i nu under hösten. Lite kräsen är jag allt, men det tycker jag att man ska vara då man har erfarenhet och alltid presterar maximalt.

Hur som helst var det riktigt mysigt att knata runt på stan i sommarvärmen. Som sagt, än är sommaren inte över. Tacka gud för det. Sedan mötte jag upp en av mina bästa killkompisar Patrik. Vi fortsatte rundan på stan, men snart kände jag att mina fötter skulle dö av trötthet så då åkte jag hemåt.

Lite bilder från dagen..







 


Kommentarer
Postat av: sara

vart kommer dina jeans ifrån? snygga hur som helst. :)

2009-08-30 @ 20:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0