Mysig kväll

Nu är jag hemma efter en jättemysig kväll hos Filippa! Vi startade kvällen med ett glas rosé på hennes mysiga balkong. Då det började bli kallt gick vi och handlade kinamat, varför bryta ett vinnande koncept Filippa? ;) Sedan tände vi ljus och åt tills vi blev alldeles proppmätta. Annars pratade vi på om allt och inget; mina framtidsplaner där en flytt utomlands är det stora ! Hur som helst är det alltid lika mysigt att träffa Filippa som är som den systern jag aldrig fick. Hon har verkligen följt mig under mina "utvecklingsår" och läser mig som en öppen bok, ha!

Jag tog lite bilder innan jag åkte. Körde bara på en enkel outfit med mina bekväma och älskade leggings. Inte det snyggaste men ska man bara ha myskväll är det fantastiskt skönt. De lila skorna köpte jag i Palma. Just love them!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0