Utgång 10 tjejer !!

Jag, Sofia, Carro, Rebecca, Malin, Paulina, Patricia, Louise och Angelica.. och eventuellt Emelie (kanske Ebbson?) ska ikväll ut och slira! Micke hörde som sagt av sig igår och undrade om jag kunde ha en form av en liten drinkbjudning på Magenta för mina tjejer. Så nu efter många om och men ska jag ha det ikväll.

Först ska jag hem till David på födelsedagsfirande och en massa vin! Därefter beger vi oss mot Magenta och vårt bord där. Sedan är det både Laroy, V och Cafét som är med på planerna innan vi alla möts upp på White där jag och Mille planerat ett hejdundrande skåleri för en gångs skull nu när jag ska dricka lite..

Jag som av olika skäl ställde in utgången ikväll för att göra annat är nu superstressad när mobilen ringer i ett och kontakt måste tas med mina grabbar på de olika ställena så att itt stora tjejgäng kan komma in utan problem. Men det blir nog en grym kväll. Nu måste jag stressa vidare!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken david?

2009-08-30 @ 18:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0