Träningsnarkomani

Var ute och sprang för ett tag sedan och satan vad jag tog ut mig. Svetten bara rann på mig likt en karl som blir svettig på gymet. Har fått så mycket fina kommentarer från vänner och bekanta efter mina bikinibilder från Palma så då blir jag ännu mer taggad att fortsätta med all träning.

Hur som helst pratade jag med Ebba precis innan jag skulle ut och det drogs en kommentar om att jag kanske inte borde gå ut och springa i och med att regnet låg i luften. Men de som bor i Sverige och låter vädret vara en anledning att inte gå ut och röra på sig will end up as fat. Och det vill man ju inte. Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Så sant, så sant.

 

En bild från igår på White som Frank tog :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0