Så jävla lycklig!

Har sådant lyckorus i kroppen idag. Mycket beroende på att ridningen äntligen satt igång igen och det är verkligen bland det bästa som finns! Att känna sådan conncetion med en häst är verkligen ballt. Vi körde hur som helst ett riktigt dressyrpass vilket var kul, men jobbigt för mig som inte ridit på hela sommaren. Mage, lår och rumpa skakar just nu av ansträngning, men det är så det ska vara. Jag fick rida min lilla ponny Dino. Skönt att vara igång igen och ha en höst där min älskade träning är i fokus, inte skolan.


Annars firar vi pappsi här hemma med tårta och presenter. Jättemysigt. Jag har även pratat med världens bästa Carro en massa idag. Vår lilla resa till Milano vi tog för att få ett bra avslut på sommaren. Den kom verkligen att innebära bra mycket mer än så. Men det är väl som man brukar säga; saker och ting sker när man minst anar det. Företaget som var intresserade av mig som modell har nu fått upp ögonen för Carros stylistjobb. Det känns just nu för bra för att vara sant..


Kommentarer
Postat av: Veronica

mysigt med ridning:) sätter igång imon igen! :)

2009-08-24 @ 20:15:07
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/
Postat av: Simmons

Vilken bra blogg, kan man ta din msn?:)

2009-08-24 @ 21:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0