Rykten rykten..

Hej hopp!

Inte blivit mycket bloggande den senaste tiden, men nu är jag tillbaka. Jag hade för övrigt en superskön helg i Småland tillsammans med min mormor och mamma. Väldigt mycket solande blev det så nu är jag brun igen :) Alltid lika avkopplande att åka dit.

När jag kom tillbaka till Stockholm igår var det raka vägen in i duschen och göra sig iordning för middag med min älskade kusin Sanna, min faster och Signe&Emelie etc.. Riktigt trevligt. Sen kom Alex förbi som jag inte träffat på en månad, och vi åkte rätt snabbt hem till honom. Har fått höra från flera håll nu att många härifrån Stockholm börjat läsa bloggen och det talas säkerligen både sanning och osanning om mig och Alex. Det är så mycket jag skulle vilja klara ut efter alla dessa både tomma och sanna rykten men det är ingenting jag kan göra på en blogg.. Även om det ibland är grymt lockande efter alla rykten man får höra. I dagsläget finns dock inte så mycket att säga. Jag låter framtiden utvisa det istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0