Perfekt grillkväll

Ikväll har vi verkligen haft det jättetrevligt med grillning och kubb. Galna familjen Bergman alltså.. aldrig är det en lugn stund och de som kommer på besök som inte tillhör släkten behöver alltid lite tid att vänja sig. Men de flesta älskar det faktiskt. Mitt ex sa en gång att det är så kul att komma hem till mig för att det är så mycket som händer hela tiden och man vet inte var man ska titta. Haha, det tycker jag var gulligt. Mycket dramatik och kärlek, precis som i mina förhållanden.. ;)

Hur som helst drack vi gott rosévin och efter ett par-tre glas var de grova historierna och diverse annat i full gång. Efter desserten och x antal glas vin blev det kubbspel i mörkret. Vi tjejer vann båda gångerna :) Nedan bjuder jag på bilder från kvällen. Personligen tycker jag att jag ser lite trött och sliten ut. Men jag sov för första gången på länge riktigt dåligt inatt, och osminkad på det är inte någon höjdare.

Nu ska jag sova! Godnatt på er.


Grillmästaren


Doris (Emelie), Sebbe och Emily


Broes


Lill-doris och Doris




Jag är den enda som är medveten om kameran... ovanligt ;P




Min fina kusin, som by the way går på Handels där jag vill börja, och jag :)








Gick inget vidare att spela fotboll i högklackat..


Kan ni tänka er mig som fotbollstjej? Nee.. inte jag heller.




Söta katten som gjorde oss sällskap hela kvällen.






<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga bilder! =) Den på mig och Jocke blev jättebra! =D



Tack för idag Mandis. Kram kram på dig!

2009-08-05 @ 01:03:41
Postat av: di

m, äre du på sista bilden? ;D



Av ren nyfikenhet , vad sysslar dina bröder med? :)

dom ser så rika ut! :P

Båda ser bra ut måste jag säga, men deras respektive flickvänner är söta dom oxå (:



Hur ska du göra nu med ditt liv btw? :) alltså, vad händer i höst?



2009-08-05 @ 18:47:34
Postat av: Anonym

varför skrver du "högklackat" när du inte ens har det? Du har klackar, men inte HÖGklackar

2009-08-05 @ 23:06:50
Postat av: Anonym

En kusin pa handels? imponerande

2009-08-06 @ 21:47:57
Postat av: Anonym

m, äre du på sista bilden? ;D



Av ren nyfikenhet , vad sysslar dina bröder med? :)

dom ser så rika ut! :P

Båda ser bra ut måste jag säga, men deras respektive flickvänner är söta dom oxå (:



Hur ska du göra nu med ditt liv btw? :) alltså, vad händer i höst?

sen en till fråga:

VART KOMMER dina supersnygga skor på "profilbilden" ifrån? alltså vid din bloggruta åt höger däre står om dig typ :P svart höga :)

du har blå jeans /byxor till dom där.. Pusssssssss

2009-08-10 @ 20:23:17
Postat av: Mandy

Japp det är jag och min bror Jocke =)



Hehe, brunetten är säljare och blondinen är kapitalförvaltare och startade eget för ett par månader sen. Så ja det går väldigt bra för dem=)



Det kommer i ett inlägg lite längre fram!



De kommer från Belle, lovely!

2009-08-10 @ 20:31:13
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0