Nyvaken..

Eller njaa.. på bilderna nedan som togs då var jag alldeles nyvaken och ruffsig i håret. Nu har jag suttit och skickat iväg en massa viktiga mail och knåpat på mitt cv. Snart ringer nog Ebbson så ska vi hitta på något. Den jäveln sa att hon skulle ställa klockan så att hon skulle vakna tidigt.. Nu är klockan över tolv. Hrmf.

För övrigt har jag en sådan skön känsla i kroppen idag med en massa energi och motivation. Nu är jag taggad för en fullspäckad höst som kommer att starta med auditions och planering av mitt grymma sabbatsår. Sverige i höst och utomlands under vårterminen. Det blir bra det här.

Här nedan bjuder jag på bilder som jag aldrig trodde att jag skulle lägga upp då det väl kommer till kritan. Alldeles nyvaken, osminkad och ruffsig i håret. Så nu vet ni hur Mandysen ser ut då hon vaknar på morgonen. Drop dead gorgeous.. *nooot*








Kommentarer
Postat av: Victoria

Vart ska du under vårtterminen?

Vad ska du göra i det landet? :)

2009-08-11 @ 12:48:11
Postat av: Anonym

dig vill man ju bara vakna upp med och äta uppp!!!

2009-08-11 @ 13:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0