Nulägesrapport

Först och främst tänkte jag bara säga att det är riktigt roligt med så mycket läsare. Synd bara att det blir lite oregelbunden uppdatering eftersom jag sticker iväg snart igen. Men å andra sidan innebär det mycket bilder för er när jag kommer tillbaka så det går väl jämnt ut antar jag. 

I alla fall har jag haft en jättemysig dag med Ebba. Nu väntar vi på en film som vi ska titta på och äta lite gott ikväll och bara mysa. Det kändes inte helt hundra att gå ut ikväll, och eftersom det blir 4-5 festkvällar på rad i Milano nu skadar inte en hemmakväll med vila.

Hoppas att ni får en trevlig onsdagkväll vad ni än ska göra. Puss!

Kommentarer
Postat av: julia

Hej, jag har frågestund på min blogg, ni får gärna fråga vad ni vill :) !

2009-08-12 @ 22:41:31
URL: http://victoriastyle.blogg.se/
Postat av: Anonym

mycket läsare men inga kommentarer'?

2009-08-13 @ 15:00:50
Postat av: lisa sjödahl

hon har väl förmodligen en läsargrupp där det inte är så mycket fjortisar som sitter och kommenterar utan nyfikna jäklar som vill veta saker om hennes liv bara ;PP

2009-08-13 @ 16:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0