Milano, baby!

Vill bara att det ska bli torsdag natt / fredag morgon nu nu nu så att jag och min prinsessa sitter på planet till Italien vilket med största sannolikhet lär bli en av mina roligaste resor. Jag tycker verkligen om att åka iväg med min familj och träna varje dag, sova hyffsat tidigt på kvällarna och umgås med dem. En sådan resa värdesätter jag högt. Men jag kan inte undgå hur skönt det ska bli att åka iväg med sin bästa vän, bara festa och göra precis vad man känner för. En grym resa kommer det att bli.





Jag och bästa!

Kommentarer
Postat av: Skona Mig

Tja!



Vill bara tipsa er om en rätt nyöppnad skobutik Grymt snygga skor till super bra priser!! Spana in rean för att fynda

www.skonamig.se



Ha det gott!!

2009-08-10 @ 23:22:24
URL: http://skonamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0