Kan man bli kär i en doft?

Häromdagen kom jag att tänka på en ganska komisk sak. Jag funderade nämligen lite kring vad det är mina killar som jag har haft något seriöst med har gemensamt. Visserligen kom jag på flertalet aspekter man kan se utifrån, men en sak som slog mig var att de alla har haft samma parfym. Nämligen Jean Paul, ni vet parfymen som är formad som en manskropp.

Jag har alltid varit medveten om att jag är extemt svag för den doften, men att alla killar (well, nu handlar det inte om ett jättestort antal killar som jag varit tillsammans med/dejtat seriöst, men det handlar om tillräckligt många för att det här inlägget skall vara meningsfullt att skriva) jag dejtat seriöst/varit tillsammans med har haft samma parfym?

Då kan man ställa sig en följdfråga till detta. Är det till en början killarna jag fallit för, eller deras parfym?

Hur som helst lär ju parfymen ha hjälpt till på traven. Jag vet inte vad det är med mig och den där parfymen, but it turns me on.. hehe OM den gör..



Killar, nu vet ni vad som skall inhandlas om ni vill få mig på fall, ha!

Kommentarer
Postat av: Doris

Jaaa, man kan bli kär i en doft. Jag har fallit för den där jag med :)

2009-08-28 @ 16:28:37
URL: http://finest.se/emelieb
Postat av: Anna

Hahaha, jag var helt såld på min pojkväns doft när vi träffades och det var just Jean Paul Gaultier han doftade.

Smart drag av killar att inhandla denna parfym, vi är måånga tjejer som älskar den.

2009-08-31 @ 19:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0