Kan inte sova :(

Godkväll godkväll :)

Här var man duktig och skippade en utgång trots att vi var tio tjejer som skulle dra ut. Gick istället och lade mig helt slutkörd vid nio ikväll i hopp om att kunna sova hela natten. Vaknade för någon timme sen hur pigg som helst och ja.. redo att dra ut. Det var ju så vi gjorde i Milano. Vi kom hem mellan sju och tio varje morgon, sov endast ett par timmar för att inte sova bort dagen och sov sedan istället ett par timmar på kvällen innan utgång.

Nu har jag istället ringt runt halva telefonboken känns det som, allt för att ha något att sysselsätta mig med. Tanken var ju att gå upp tiiiidigt imorgon och starta med ett träningspass och stor frukost efteråt. Nu vet jag inte när jag kommer lyckas somna igen. Attans!..



Nu ska jag ladda upp lite bilder åt er så att ni som inte heller kan sova har något roligt att göra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0