JAG KOM IN PÅ MARIKAS! :)

Vill ni veta en rolig sak? Jag har kommit in på Marikas dans&modestudio!

Nu är det bara för mig att välja vad jag ska gå på. Det jag kommit in på är dels "modellskolan" med dansklasser, catwalk och foto (kom in på mina bilder) samt så ska jag visa vad jag går för (det blir inga problem alls hihi..) för att komma in på linjen där man dansar tre klasser i veckan + alla övriga klasser i mån av plats = dvs dans varje kväll. Jag blir lite smått frustrerad på mig själv nu bara eftersom jag hade bestämt mig för att ta en lugn höst för att stressa ner..
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

åh, det låter ju perfekt :)

2009-08-21 @ 16:13:28
URL: http://lollomini.blogspot.com
Postat av: ebba g

Grattis sötnos! (;

2009-08-21 @ 18:55:20
Postat av: Dina

Grattis, men när får vi se dig dansa?

2009-08-22 @ 00:04:47
URL: http://shojaei.blogg.se/
Postat av: lina

vet du vart solglasögonen som carro har på sig på alla milanobilder är ifrån? dem är jättefina, skulle verkligen vilja veta :)

2009-08-22 @ 11:47:55
Postat av: Anonym

håller med dina.....

2009-08-22 @ 12:07:16
Postat av: ANNA

Vad är det för fel på Mikas...marikas låter ju bara som en kopia. Mika är ju sveriges största med dom bästa och mest framgångsrika MODELLERNA så varför inte försöka komma med där?!?! Dansa kan du ju göra ändå!

2009-08-24 @ 19:22:38
Postat av: Mandy

Anna: Du behöver nog läsa på dig lite i området. MIKAs och Marikas konkurrerar överhuvudtaget inte på det planet som du verkar tro. Jag vill inte bli någon modell, i alla fall är det inte något jag vill syssla med här i Sverige. Jag är dansare och det är det jag vill hålla på med. Marikas är topp 3 bästa dansskolor i hela Sverige och den konkurrerar med min förra dansskola Lasse Kühlers som nog besitter några av Sveriges bästa dansare. Men då jag såg att de hade en kurs som blandar modellande och dans, just för att många modeller har svårt att ta koreografi i catwalk-sammanhang, nappade jag direkt. Och om du vill veta, så har faktiskt Louise från MIKAs kommit fram till mig på stan redan :)

2009-08-25 @ 12:36:10
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0