Grym utgång!

Hej mina fina! Har jättebråttom nu eftersom jag ska sticka till Småland om en timme. Men gårdagen var en grym dag. På dagen var vi och badade och solade i Äppelviken. Vilket underbart väder vi har! Jag kan inte sluta säga det. På kvällen var det dags för utgång med Tove. Vi började kvällen hemma hos henne, tog ett par glas och därefter en taxi direkt till collage där vi stod och dansade till fötterna värkte. Sedan var det tänkt att vi skulle dra förbi toaletten men helt plötsligt hade vi blivit uppdragna till artisten Lil Jon's bord med ett glas champagne i handen. Det var verkligen hysteri kring honom med securitas och fans som ville ta bilder trots att de inte fick. Jag och Tove hade knappt koll på vem han var men hade så trevligt så vid hans bord. Därefter gick vi direkt till White room där vi dansade och träffade en massa bekanta.

Såhär såg jag ut igår:


  
 


Kommentarer
Postat av: jippie

oh my good vad snygg du är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-06 @ 16:47:55
Postat av: Johan

Hehe... Dig såg jag ju på White Room igår. Det såg väääldigt bra ut... Puss

2009-08-06 @ 17:25:01
Postat av: nadja

super fint

2009-08-08 @ 15:29:30
URL: http://rosalady.blogg.se/
Postat av: Bella

Du är jättefin, men vad smal du har blivit :(. Inget illa menat som klago-ord eller något, jag förstår att det kan vara jobbigt att höra men så allt är bra med dig, gillar din blogg skarpt! :)

2009-08-09 @ 14:11:34
Postat av: victoria

Va har du gjort med håret ?

2009-08-09 @ 17:46:27
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0