Firat pappa idag!

Hej på er!

Vi har haft en fantastiskt mysig dag och kväll här hemma idag. Vi firade som skrivet tidigare pappas födelsedag, som visserligen egenligen är imorgon, men idag firade vi med de närmsta. Så kommer det lite mer gäster imorgon på hans riktiga dag. Jag har by the way tagit lite bilder som jag nog lägger upp imorgon.

Nu på kvällen satte vi på oss myskläderna, åkte och köpte godis och hyrde film. Vi hyrde en komedi, men det slutade med att alla satt och grät i slutet. Typiskt! Men riktigt fin och rätt bra var filmen trots allt.

Hur som helst ska jag rida imorgon för första gången på hela sommaren!! Det ska bli sjukt kul och jag ser verkligen fram emot vilken sjuk träning det kommer bli. Även om jag är ute och springer varje dag et cetera, så finns det ingen träning som ridning. Och det finns ingen träningsvärk som kan vara så sjukt tung. Där kan man vekligen snacka om att det ser ut som att man genomlidit en tuff natt.. But I'm so excited!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0