En fantastisk måndag

Jag har haft en helt fantastisk dag idag i detta underbara väder. Dagen började med älskade Susanna på en uteservering vid Nybrokajen där man satt i solstolar precis vid vattnet. Lovely! Där satt vi och solade i ett par timmar. Sedan vidare till Zanzi för att Sussi skulle äta. Därefter kom mami, Sebbe och Emelie och så promenerade vi till Langolo där jag åt och rosé beställdes in. Där satt vi i ett par timmar och njöt av eftermiddagssolen.

Därefter åkte jag hem en snabbis och tog på mig träningskläderna. En lååång powerwalk runt sjöarna med sötnosarna Bella och Denise stod på schemat. Vi har bestämt att vi ska göra det till vana nu. Mycket roligare att gå tillsammans med någon. En utgång på onsdag bestämde vi också då jag ska bjuda in mina tjejer till Laroy är det tänkt.

Nu ska jag faktiskt sova. Har gått och lagt mig alldeles för sent de senaste dagarna.

 
Me in Palma.


Kommentarer
Postat av: Susanna

Underbar dag!! tack själv stumpan :)

2009-08-03 @ 23:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0