Dreamteam

Ojoj vad mycket bilder det togs igår. But I like it! Utgångarna med mitt dreamteam (Sofia hah!) blir alltid grymma. Hur om helst började vi hemma hos henne med en flaska vin. Och varken jag eller Sofia har druckit ordentligt på en månads tid vilket resulterade i att vi båda blev rätt kalas innan vi hunnit komma ut. Först drog vi till Laroy där vi stannade i inte längre än 2 minuter. Knatade på till Magenta där vi hade betydligt roligare. Men varför känns det alltid som att det är så mycket turister där?

Vidare till White room där det alltid är en massa man känner. Hängde med Micke och Erik bland annat. Gulliga pojkar det där. Försökte ändå komma hem hyffsat i tid (runt fyra åkte jag därifrån) då vi ska fira pappas födelsedag med gäster här idag.


Dreamteam på Laroy


Stammisar på Magenta ;)


Obligatorisk bild enligt Jesper :)


White room där det var helt sjukt mycket folk. (Blixten gör mig vitare än jag var.. grrr)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker det är starkt av dig att hinna ta en bild på Laroy om ni endast var där i 2 min. Lite kamerakåt kanske?

2009-08-23 @ 20:13:31
URL: http://myuglytruth.blogg.se/
Postat av: Mandy

Hehe, kamerakåt är jag visserligen också. Men bilder ute tas av tillfälligheter. Du står inte och köar för att få vara med på en bild ;)

2009-08-23 @ 21:01:47
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: p

snyggt linne eller klänning, var kommer det ifrån?:)



bra blogg

2009-08-25 @ 11:00:23
Postat av: Anonym

Tycker kanske du ska tänka lite på vikten.. Inte så snyggt med fettvalkar om du ska visa så mycke bilder på dig själv

2009-08-26 @ 18:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0