Drama drama drama

Puuuh vad mycket dramatik det är i mitt liv just den här kvällen!.. Caroline är den konversationen på msn som gör att jag kan skratta åt det hela, i alla fall för en kort stund. Man lämnar relationer för att den eviga dramatiken är just det man vill undkomma för i alla fall ett ögonblick, och det dröjer fan inte länge förrän nya relationer innebär minst lika mycket dramatik. Man hinner knappt glömma det som varit förrän det nya kommer och tar plats både känslomässigt och med en hög ansträngningsgrad. Det är konstigt det där, men verkligen något som jag inte orkar gå in i igen på ett bra tag. Jag vill bara vara fri och göra det som faller mig in.

Nu ska jag dunka huvudet i väggen. Varför drar jag alltid på mig så himla mycket dramatik? Det är ju söndag for fuck sake. Vad hände med söndag - den eviga vilodagen?

 


 

Update: Förlåt men, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jag viker mig av skratt här hemma. Är det någons privatliv jag kan utan och innan så är det Carros, och hon kan allt om mitt. Vi är verkligen inte mänskliga alltså. Detta är heeeeeeeelt sick som händer den här kvällen. I would die to tell you. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag och Carro sitter definitivt i samma båt, but I love it.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså vad vill du få ut med det här inlägget?

Ska vi bli jätte nyfikna, ska vi bli avsundsjuka, ska vi skratta med dig och tycka allt är jätte kul?



Fan de man blir är irriterad. Patetiska männsika!

2009-08-31 @ 12:01:55
Postat av: Mandy

Som bloggare har du lyckats med ett inlägg då du genom skrift har fått dina läsare att reagera på dina inlägg och i viss mån påverkas av dem - utan att för den delen göra detta genom att provocera. Thanks! :)

2009-08-31 @ 12:14:28
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: till anonym

det är viktigt att kunna kämma känslor lille vän :) jag viker mig dubbelt av skratt för att så lite kan göra dig så irriterad. Vad är det man säger, vissa är lättroade, andra lite mer sorgliga människor blir lätt-irriterade ;)

2009-08-31 @ 12:19:15
Postat av: Helo

Måste ju ha något med Louise att göra? Eller? Känner henne själv. Eller okej, jag gjorde och det hände så stört mycket att man va alldeles slut och trodde man drömt. Vore ju bara så typsikt.

Kram på dig

2009-08-31 @ 13:47:41
Postat av: Mandy

Haha gud nej, det här har ingenting med Louise att göra. Jag borde få pris för ett liv med maximal dramatik i konstant. Klarar det så bra själv.. Har ingen annan än mig själv att skylla.

2009-08-31 @ 16:10:47
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0