BESÖKSREKORD IGÅR! :)

Godmorgon på er!

Eller inte riktigt godmorgon, vaken ett bra tag har jag ju faktiskt varit.. Gick precis in och tittade på gårdagens statistik och såg att jag hade besöksrekord igår, med råge!! Vad roligt med så mycket nya läsare. Dock tycker jag att ni är lite dåliga på att kommentera, i alla fall i förhållande till hur sjukt många ni är som läser bloggen i dagsläget.

Hur som helst ska det bli en väldigt produktiv dag idag. Nu ska jag möta upp Emelie för en lunch på Tures, därefter ska jag lämna en massa CVn och ta en tur på stan. Är för övrigt riktigt, riktigt nöjd med mitt cv så det blir nog bra det här. :)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hehe.. blir lätt att man glömmer o kommentera bara :) läste att du skulle plugga juridik i Uppsala, det finns ju ekonomiprogram där också men lättare att komma in där än på handels såklart. Varför inte söka det?

2009-08-27 @ 12:40:22
Postat av: Victoria

Men du är ju inte särkilt bra på å svara på kommentarerna...

2009-08-27 @ 13:10:24
Postat av: Mila

Håller med Victoria

2009-08-27 @ 18:09:49
Postat av: Anonym

hehe håller med ,även jag!

flertal gånger har man dessutom upprepat sina frågor men dock utan resultat, träffad? :P



Så nu till frågorna ifall du vill/har tid :D



1. VAd låg rekordet på för siffror? :) :P måste man väl få veta då (eftersom vi alla är en del av det haha)



2. Ditt senaste inlägg hittills då du var "önskad" till cafet av en kompis kille, skrev du nåt .." självsäkert ,ajaj!" vad menade du med det? Du är väl självsäker som person och vet vad du vill ha, tycker du inte om killar som är så oxå? ;) att dom riktar in sig på nåt dom vill ha och sen krigar dom för att få det. sexigt?



3. vad är "duffwalk" eller vad du srkev? skilnad på powerwalk? ;p



4. VAD har hänt mellan dig och alexander hallå? :/ ni va sååå snygga/perfekta ihop..



5. skulle du vilja ha helsvenska framtida barn eller gifta dig med en utlänning (typ italienare kanske) så dom inte blir blonda o blåögda?

typ ist olivfärgad hy, mörka ögonfransar o bryn, stora djupa bruna ögon osv haha.



6. En dotter eller son om du bara kunde få ett barn vad skulle du då välja? ;p

pusssss!

2009-08-28 @ 17:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0