Ego pics!

Såhär kan det se ut då jag förenar nytta med nöje. Bilder till bloggen så att ni läsare blir nöjda, och i handen ett glas vin inför en stundande utgång! Tessie är fotograf och målet var att fånga hur sjukligt taggad jag var inför utgång igår. Om inte det lyckades kan ni ju i alla fall se gårdagens klädsel. Lyxpiraya kanske några av er tänker (jag tror att det är volangerna som gör det). Själv säger jag då att det inte fanns på kartan med svarta strumpbyxor en kväll på Poshette, SBN och allt vad det hette.. Hud skulle man ju visa! Tur att man i alla fall blir visare med åren.. Även om kjolarna onekligen håller sig kvar på banan..

 

 

  


Kommentarer
Postat av: H.

Heeej!

Du har alltid ganska breda klackar. Använder du aldrig stilett? varför vår vi inte se det?



kramis

2009-04-05 @ 23:35:45
Postat av: Anonym

shit alltså.. mandy gör det igen. Finner inga ord!

2009-04-06 @ 01:09:48
Postat av: Anonym

Inga bilder på din vän? :)

2009-04-06 @ 09:57:50
Postat av: Anonym

vart kommer din kjol ifrån? :D

2009-04-06 @ 16:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0