High on life



Livet är allt konstigt ibland. Idag kan jag ha haft en av de jobbigaste dagarna jag någonsin har upplevt. Jag är nu totalt känslomässigt utmattad och det känns som att jag har gråtit slut på alla tårar för en hel livstid. Sedan tog jag, mot all förmodan, mig till dansträningen och körde på som vanligt (trots de rödgråtna ögonen som jag knappt kunde öppna), någorlunda i alla fall. Väl hemma passade jag på att ta mig ut på en rask promenad med peppande musik i öronen. Nu har jag pratat med världens bästa tjejer, lyssnar på Spice girls, har VSFS på TVn och sitter i mina finaste underkläder från Victoria's secret och känner mig enligt uttrycket high on life. Det spelar just nu ingen roll om jag vaknar imorgon och känner mig nere igen, för den glädje jag sprudlar av nu kan jag leva på i ett par dagar, minst. Vetskapen om att glädjen finns där någonstans, även i de mest kritiska stunder, känns skönt. Hur som helst; med hela världen framför mina fötter ska jag hädanefter inte låta mascaran förstöras av tårar i onödan. Det är livet för kort för.





Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt?

2009-04-06 @ 01:11:12
Postat av: Anonym

handlar de om en kille?:/

2009-04-06 @ 11:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0