Gårdagens outfit

Hej! Nyligen hemkommen från Alex. Jag tog förnuftet tillfånga och insåg att det får bli en pluggdag idag. Det är för mycket som måste bli gjort helt enkelt. Tråkigt att inte kunna sitta på en uteservering med vännerna istället.. Men en påsklunch med familjen hinner jag med i alla fall, mysigt!

Hur som helst var kvällen igår jättetrevlig. Jag åkte till Alex vid sju, och så åkte vi sen och hyrde film och handlade mat. Vi bestämde oss sedan för att stanna hemma och mysa vidare med en flaska vin :) Efter en jättemysig morgon imorse åkte jag hem och nu ska jag vila lite innan skolböckerna får bli mitt sällskap alldeles för många timmar framöver.

 
Såhär såg jag ut igår.

Kommentarer
Postat av: emmy

Fint :)



Rösta på veckans blogg i min! :p

2009-04-10 @ 18:43:48
URL: http://blondicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

fint,men frös du inte?

2009-04-10 @ 20:35:31
Postat av: Mandy

Jag hade en jacka också, men hade inte på mig den då bilderna togs bara :)

2009-04-10 @ 20:40:18
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vad söt du är!=) och åh, kan du inte ta en dagens outfit VARJE dag? även fast du bara har myskläder!<3

2009-04-10 @ 21:07:46
Postat av: Sara

Åh, vart är dom skitsnygga jeansen ifrån? :)

2009-04-13 @ 12:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0