:)

Hej på er alla läsare.

Igår tillbringade jag en jättemysig kväll i Alexanders sällskap. Vid åtta åkte vi till Djurgårn och lade oss med en massa filtar och en flaska vin i gräset och myste. Ett par timmar senare kunde vi se en massa stjärnor på himlen vilket kändes lite romantiskt sådär :)

Därefter åkte vi hem till honom och drack vin (Well, I did..) och taggade till utgång. Först blev det premiär på Ambassadeur för min del. Vi stannade bara ett litet tag, men det verkade riktigt schysst där. Sedan bar det av till Magenta där vi mötte hans jättehärliga kompisgäng. Vidare till White room där jag träffade en massa bekanta vilket alltid är trevligt. Och sedan hem till prinsen igen :)



Morgonen och förmiddagen har som vanligt varit jättemysig och efter en massa bus var det dags för mig att åka hem till högen med plugg. Men det är inte långt kvar nu så det är lika bra att sätta igång..

Ta hand om er så länge kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är sämst på uppdatering

2009-04-26 @ 21:19:16
Postat av: lisa

Ni måste vara bland det snyggaste paret jag sett. Hört det förut antar jag? ;)

2009-04-26 @ 22:35:34
URL: http://lis4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0