Perfekt start på lovet

Hej mina älsklingar!

Idag har varit en helt underbar dag. Den började med att jag, Anna, Ebba, Patrik, Anton och Hugo satt på en uteservering i ett par timmar. Fantastiskt väder idag ju! Alla människor går omkring med ett leende på läpparna och det är så härligt att se! Senare kom även Fredrik och Tom förbi också. Därefter begav vi oss till Vapiano för en sen lunch. Dit kom även gulliga Julie och gjorde oss sällskap. Sedan tog vi en sväng på stan och nu har jag och Anna precis ätit en middag hemma hos mig. Planerna för kvällen är ännu oklara. Antingen ska vi gå ut på en långpromenad längs vattnet här hemma, eller så åker vi hem till Patrik och kör chillkrök med några. :)

Jag tog 50 bilder idag.. snacka om att ni har en ambitiös (läs egenkär) bloggerska. Här får ni ett litet smakprov.




Kommentarer
Postat av: Amanda

vilka fina solglasögon! :) vart har du köpt dom?

2009-04-06 @ 20:56:53
Postat av: Julie

"får du med skorna?!"





HAHAHAHAH :D

2009-04-06 @ 21:19:21
Postat av: Mandy

Amanda: Jag har köpt dem i Milano i en random butik bara :)



Julie: HAHAHA! :D

2009-04-06 @ 21:28:43
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

det gör ju INGENTING! det är JÄTTEkul med bilder från dina dagar ju!!! det gör bloggen så mycket mer levande!:D puss nattis

2009-04-07 @ 00:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0