Utgång!

Hej mina vänner!

Vilken knasig dag det blev. Jag har pratat med A i säkert fem timmar i telefon så nu är jag helt slut i både hjärna och röst. Därför passar det alldeles utmärkt med en onsdagsutgång tillsammans med Ebba nu! Jag kommer med andra ord ta min onsdags-virginity, spännande! Det sägs att hur mycket folk som helst ska ut ikväll så det ska bli riktigt roligt faktiskt. Lite jobbigt bara att det inte blev så mycket plugg nu när jag pratade så länge i telefon, men jag har trots allt många dagar kvar för plugg innan skolan sätter igång. Sedan tänkte jag faktiskt skriva klart mitt svenskatal nu innan jag gör mig iordning för kvällen.

Jag får se om jag hinner åka förbi Alex en sväng innan, eller om vi kanske stöter på varandra ute. Hur som helst blir det nog en trevlig kväll med Ebba och alla andra vänner och bekanta som ska ut.

Så synd bara att alltid få denna klädångest.. Jag har alltid en bild i huvudet om hur jag vill se ut, men det är sällan kläder som hänger i garderoben. Hur som helst brukar det ju bli rätt bra till slut, så vi får hoppas på det även denna gång! :)

Hoppas att ni får en trevlig kväll mina söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0