Pluggdag





Hallå där! Är allt fint med er? Idag har jag inte en så rolig dag framför mig. Jag ska nämligen vara hemma och plugga hela dagen. Ikväll får jag sedan se vad som sker. Det beror nog lite på hur mycket plugg jag får gjort..

Det är verkligen jätteroligt att mitt läsarantal ökar med ett hundratal från en dag till en annan. Hoppas att ni nya läsare stannar. Tyvärr är min lilla "faktaruta" om mig spårlöst försvunnen, men har ni några frågor är det bara att ställa dem i inläggen. Sedan är jag ju mitt uppe i att svara på alla läsares frågor också, så där kan man nog få reda på ett och annat.

Apropå frågestunden så kommer ni märka att jag har uteslutit en del frågor. Detta på grund av att jag anser att de fullkomligt saknar relevans och/eller är för privata för mig att svara på. Hoppas att ni förstår detta.

Nu ska jag plugga, men vi hörs senare mina vapendragare!

Kommentarer
Postat av: noor

jätte gullig blogg :)

2009-04-08 @ 18:03:35
URL: http://liight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0