There's just no girl like Lidman.

 

Tanken man alltid har en lördagkväll då man sitter hemma och pluggar är att man måste vara den enda i världen som sitter hemma och alla andra är ute och festar. Detta problem behöver jag aldrig stå ut med då min ständiga vapendragare och bästa vän Caroline alltid pluggar då jag gör det. Sena nätter eller tidiga mornar, det spelar liksom ingen roll när på dygnet det är, utan jag har alltid en trogen vän på msn eller i telefon då övriga medmänniskor sviker och hellre tar till flaskan än högen med böcker.

Jag vill inte bara förmedla bilden av Caroline som en sjuhelvetes pluggis och ambitiös som tusan utan hon är tamejfan också den roligaste människan jag känner. Det roligaste av allt är att hon är totalt omedveten om att hon är så rolig som hon är och jag skrattar alltid högst åt hennes sköna kommentarer. Nu är min älskling bortrest, men hade hon varit här hade vi förmodligen suttit på vårt stammisställe Ett litet hak och delat på en flaska vin. Är det någon tjejkompis liv som till och med kan innehålla mer dramatik och underhållning än mitt så är det Carros. Därav våra fem-minuters-intervaller varje gång vi ses. Man vill liksom både prata om sitt eget liv och lyssna på den andres på samma gång. Hur som helst är jag glad över att ha fröken Lidman i mitt liv, och vi båda två vet vem vi har att tacka för det. Komiskt nog! ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

blondinbella ;)

2009-04-11 @ 01:02:13
Postat av: Anonym

det var iof fre igår :P

2009-04-11 @ 14:14:29
Postat av: pc

saknar er båda. hej hej

2009-04-11 @ 15:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0