En sak i taget

Är på god väg att komma in i pluggandet och faktiskt få lite saker gjorda. Problemet med att ha för mycket olika saker att göra blir emellertid för mig att jag gör lite på varje grej istället för att fokusera på en sak i taget. I slutändan hinner hag inte alls med så mycket som jag kunde ha gjort om jag tagit en sak i taget. Hur som helst. Nu är det min kommande bok som får all min uppmärksamhet ikväll... och svensktalet...

Skönt nog är jag faktiskt inte alls sugen på utgång ikväll. Jag pratade lite med tjejerna om det men vi kom alla fram till att vi kör imorgon istället. Riktigt skönt. Då kan jag vara produktiv ikväll och gå ut och springa imorgon bitti pigg och glad.



Om det är något som gör mig lite taggad är det den här tunga låten med Flo rida - Right round. http://www.youtube.com/watch?v=fjN671lAKc8&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0