Therese 19 år!!

Vilken toppenstart på kvällen! Efter den trevliga middagen hos Sebbe och Emelie åkte jag och pappa och hämtade födelsedagsbarnet Therese vid Centralen. Väl hemma hos Sebastian igen började vi förkröka på söta Emelies riktigt goda, men starka, drinkar. De slog till rätt snabbt på både mig och Tessie så nu hemma hos mig är vi taggade till tusen! Kvällen startar även ikväll på Magenta och sedan får vi se vart vi hamnar. Ska hur som helst möta Max och dra vidare när han slutat jobba :) Kvällen blir grym!


Min prinsessa, skol- och pluggkompis och syster - Grattis på födelsedagen! Du är bäst <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för igår :) Hoppas ni hade det treligt ute!

2009-04-19 @ 10:17:45
URL: http://finest.se/emelieb
Postat av: Anonym

Kul:) Skulle vara super kul om du gjorde några inlägg om dina hårprodukter,sminkprodukter,ansiktgrejor å så :)

Så söt är du=) <3

2009-04-19 @ 10:52:58
Postat av: E.

Hälsa fröken Forsberg grattis i efterskott :)

Puss.

2009-04-20 @ 12:56:29
URL: http://petite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0