Svaren, del 4



Hur många killar har du varit tillsammans med?

Två stycken. Jonathan började jag dejta då jag var 15. Vi var tillsammans till året då jag skulle fylla 17. Michael blev jag tillsammans med på sommaren året jag skulle fylla 18. Det förhållandet varade dock bara i ett halvår.

Har du dejtat flera killar på samma gång?
Nej, det har jag aldrig gjort.

Hur många år har du ridit? Tävlade du i hoppning innan din ridolycka du skrev om? Och vad var det som hände under olyckan?
Jag har ridit sedan jag var 11 år. Nej, jag har aldrig tävlat i hoppning. Det som hände var att vi red i full galopp utomhus och min häst snubblar varpå jag kör en rätt schysst (har jag fått höra i efterhand) volt framåt, blir sparkad i magen av hästen i luften och flyger med ansiktet ner i marken så att hjälmen åker av. Jag fick invärtes skador i magen, hjärnskakning och ansiktet fick mjukdelsskador.. Ambulansen var tydligen där på några minuter :(

Tycker du att du är snygg? Om du kunde ändra något på ditt utseende, vad skulle det vara?
Självklart gör jag det! I dagsläget vill jag faktiskt inte ändra någonting. Det är en enormt tillfredsställande känsla faktiskt.

Tror du att alla har potential att bli lika viga som du om man tränar upp det..? Tips på övningar för att bli smidig och vig? :)
Absolut har man det. Hur vig man är har faktiskt till viss del att göra med hur man är byggd. Jag är absolut inte naturligt vig, utan vighet har jag fått av alla år av dansträning och tänjande för att bli vigare. Värt att komma ihåg är dock att jag dansat så länge jag kan minnas.. och med alla dessa år av träning för att bli vig är det inte så konstigt att det ger resultat. Det är omöjligt att gå och bli vig över en natt. För att bli vig ska du stretcha och tänja då du är varm i kroppen. Gör du detta kontinuerligt kommer du snabbt märka en liten skillnad.

Hur lång är du? Du ser liksom så liten ut, men har för mig att du är rätt lång ändå?
Jag är 171 cm lång.

Vad gör du om tio år?
Om tio år är jag 28 år. Barn har jag ännu inte, men de är nog inom räckhåll.. Jag har ett välbetalt jobb inom ekonomi eller juridik, en het man som älskar mig, alla mina vänner finns kvar och en fin villa i Djursholm. Hus har vi på den franska rivieran och med jämna mellanrum åker jag till Milano för shopping. :) På fritiden rider jag dressyr och träningen överhuvudtaget finns definitivt kvar i mitt liv.

Vill du ha barn någon gång i framtiden?
Utan tvekan. Två eller tre stycken vill jag ha! Dock vill jag vänta tills jag har satsat på mig själv ordentligt innan. Barn ska få all uppmärksamhet de kan få.

Hur ser dina planer på att flytta hemifrån ut? När? Vart? o.s.v.
Jag kommer att flytta hemifrån i samband med att jag flyttar utomlands under mitt sabbatsår. När jag sedan flyttar tillbaka till Sverige tänker jag inte längre bo hos mina föräldrar.

Du har jättefin kropp så jag undrar vad du har för tips för att få en snygg figur. Tränar du mycket eller tänker du t.ex. mycket på vad du stoppar i dig?
Det är en kombination av det du skriver. Jag tränar dock mer än vad jag äter nyttig mat. Jag har aldrig följt någon diet eller bara levt på sallader under en viss tid exempelvis. Sedan mår jag bara dåligt på alla sätt och vis av att äta för onyttigt, så det är inte jobbigt att avstå från sådant. Jag mår till och med illa av godis numera, men absolut kan det vara gott ibland. Men som skrivet tidigare; mitt fokus ligger på träning. Så mycket som jag tränar måste jag äta en del, annars försvinner jag. Äter jag onyttigt så har jag en grym förbränning som gör att det inte sätter sig på kroppen sen.

Hur träffades du och Alex? ;) när osv
Alex kom fram till mig på tjejtoaletten på Magenta i slutet av januari. Han var faktiskt där med en "dejt" men kände väl att det var en viss person som överglänste henne ;) Haha!..

Hur känner du bobby? har du även festat eller umgåtts med linda rosing?
Jag känner inte Bobby alls. Vi festade bara tillsammans litegrann på nyårsafton, men mer än så är det verkligen inte. Jag har aldrig festat eller umgåtts med Linda rosing nej, tack gode gud.

föredrar du string elr hotpants?
String (t-string). Men ett par riktigt snyggt sittande hotpants är verkligen inte helt fel.

behöver du ens visa upp leg då du går ut?
efterspm du "bara" är nyss fyllda 18, o kommer in på laroy white amba osv...sturecompaniet..hallå?! :D
med tanke på att det är 20 elr högre där.. :P 
Jag får ofta visa leg när jag går ut. De tycker nog att jag ser rätt ung ut skulle jag tro :) Nej men de flesta tjejer får visa leg faktiskt. Dock behövde jag aldrig göra det de första gångerna jag var ute, vilket kändes jättekonstigt. Å andra sidan handlar det mycket om i vilket sällskap man kommer också. Är man ett tjejgäng där alla är 18 får man med stor sannolikhet visa leg.

Har du varit brunett nån gång? :) planer på att testa?
Nej, jag har aldrig varit brunett och jag kommer aldrig bli det heller.

Tycker du om öl?
rött vin? utan att må illa efter ett glas.

Jag dricker inte öl eftsrsom det smakar fruktansvärt. Ett glas rött till middagen börjar jag faktiskt lära mig att tycka om. Det går sakta men säkert framåt.. =)

vad var ditt andra respektive 3e val (om du hade) efter viktor R. :) ? :P
Jag valde mellan Viktor Rydberg och Enskilda.

när började du dansa?
Danslek började jag på som femåring. Sedan har jag gått på riktig dansskola sedan jag var 7 år. (Jag har verkligen en drillande mamma då det gäller dansen.) Ett par år senare blev det seriösare med ett par träningar i veckan, och ytterligare ett par år senare blev det fem gånger i veckan. Dansen har alltså funnits i mitt liv så länge jag kan minnas, och jag har aldrig tagit minsta lilla paus från den. Den är en del av mig helt enkelt.

när började du jobba på Salt?
Förra sommaren.

och hur , genom prao elr sökning? :P
Jag gled bara in i butiken helt oförberedd utan cv - dock social och schysst klädd. Det klickade på en gång mellan mig och butikschefen och arbetsintervjun hade lika gärna kunnat vara en fika med en vän. Jag fick jobbet fastän jag ansågs vara alldeles för ung, så jag tror att jag gjorde ett ganska bra intryck faktiskt.

Vem är snyggast av charlize theron och angelina jolie? :P enligt dig 
Utan tvekan Charlize Theron. Angelina Jolie är ingen favorit, konstigt nog. 

skulle du vilja ha längre hår än vad du har :) ?
typ midjelångt.. du har väl typ alltid haft lagom, asså till bröstet :P du som har så fin kvalité på håret borde spara ut!!

Jag sparar mitt hår för fullt! Till sommaren lär det vara riktigt långt då det redan nu växer som bara den. I nian och i ettan på gymnasiet (samt hela min barndom) hade jag hår till midjan, alltså väldigt långt. Sedan började jag klippa det för att jag ville se mognare och äldre ut. Nu ska dock det långa fina svallet tillbaka! Det finns inget hetare än långt, vågigt, blött hår som hänger längs en brunbränd kropp på stranden.

är du hårröm? kammar du pfta det eller borstar eller har det naturlig glans o inte tovar sig så mkt? på alla dess bilder ser de nämligen ut som barbiehår :D <3
Haha, vilken rolig fråga.. Nej, jag är inte hårröm alls faktiskt. Jag borstar håret... en gång om dagen skulle jag tro (?). Det tovar sig inte så ofta. Tack så mycket!

vem är snyggast av brad pitt och mikael Persbrant?
Brad Pitt givetvis. Dock älskar jag hela Mikael Persbrandts image som badboy och väldigt hård.. Jag tror att han är som Gunvald i verkligheten också. I alla fall är det min förhoppning, rauwr!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

EN FRÅGA JAG GLÖMT SOM ÄR SUUPERVIKTIG!!

vart kommer dina stoora pärlörhängen du alltid bär?:) när och var köpte du dom? pris?

SKITFINA PÅ DIG. tror dock inte jag skulle passa lika bra som du gör i dom.. men endå:)



Guuud vad gulligt sätt med dig o alex att lära känna varann på :) hihi. hade du sett han innan? visste du vem han var ?

vill inte du helst vara singel under sommaren?



Varför har du nåt emot lina rosing? :P jag tyckert synd om henne.. hon är som ett barn som vill ha uppmärksamhet typ.. du verkar iaf inte tycka så mkt om henne med tanke på ditt svar hehe :P



jag tycker inte heller om ANgelina Jolie! highfive.



Puss (:

2009-04-08 @ 11:57:17
Postat av: milla

åh, du måste ta med denhär frågan i din frågestund! vad gör du på morgonen när du går upp?! tvättar du håret varje morgon, plattar du de?, lockar du de? tar du i någon produkt? osv. :D:D:D håller med den där tjejen som sa att du har barbiehår!!!

2009-04-08 @ 12:29:32
Postat av: En yngre tjej som ser upp till dig!!!

Hej! :D Jag hoppas du svarar på lite frågor igen nu på en gång, för jag har också två stycken jag undrar över!! :)



1. Kan du inte ha mer "inköps-inlägg" osv, typ vad du shoppat. Och gärna nåt inlägg om bara underkläder!! :) Med bilder osv :)



2. Hur gjorde han alex när han kom upp till dig på magenta? Sa han "tja va sexi du är" eller hur började han prata? vad hände?



snälla svara!! kram :)

2009-04-09 @ 02:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0