Slumdog Millionaire

 Hej hej!

Åh sitter och lyssnar på bästa Love love kiss kiss på repeat. Jag är helt fast - den har gått rakt in i mitt hjärta. Nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen och sätta håret i små flätor så att det är lockigt och fint imorgon till min ljusrosa lilla prinsessklänning. För ni vet väl vad som händer imorgon? :) Mösspåtagning!!

Idag blev det faktiskt en liten snabbshopping med mamma efter att hon skjutsat mig till solariet. Jag solar förresten så lite som knappt en gång i månaden nuförtiden så det var verkligen dags för lite ny färg. Nu blir det nog emellertid lite oftare solning med tanke på att studenten närmar sig med stormsteg och då ska jag vara alldeles gyllenbrun i min kritvita klänning. En månad kvar nu!!

Hur som helst köpte jag ett par klackar, två klänningar och en foundation. Därefter fick jag skynda hem då det var bio med Alexander inplanerad klockan nio. Vi var på mysiga Grand och såg Slumdog Millionaire. Helt okej film men desto bättre sällskap :) Riktigt mysig biograf för övrigt då man kan sitta i en soffa för två så att man kan vara riktigt nääära varandra. Perfekt för mig som är så beroende av närhet man bara kan bli.

Nej, nu måste jag duscha och därefter försöka sova trots pirrandet i magen som kommit för att jag äntligen ska få sätta på mig min finfina mössa imorgon. Oj oj vad mycket bilder ni kommer få från dagen. Jag vet dock någon som kommer få en och annan tår nerrullandes från kinden då studentsångerna skall sjungas.. Jag är så känslig, haha! Tur att det finns vattenfast mascara..

Puss på er! Natti natti..

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså snälla kan du inte bara svara på vart du köpt dina jeans leggings, de där utan fickor!?

2009-05-01 @ 00:36:30
Postat av: Anonym

gina tricot

2009-05-01 @ 09:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0