Promenad på Djurgårn

Godmorgon godmorgon!

Igår bestämde jag och Alexander att vi skulle ses efter min ridning och ta en promenad längs Djurgårn. Det blev en väldigt speciell promenad ur positivt avseende med lite trevliga avstickare och dylikt, men jag är inte heller förvånad ;) Haha!.. Därefter promenerade vi hem till honom och han somnade i min famn i soffan. Okej då.. jag somnade väl också.. Väldigt mysigt var det i alla fall. Hur som helst fick jag åka hem sen då jag varken hade extrakläder eller böcker med mig.

Här kommer lite outfitbilder tagna innan jag åkte.




Yes ni ser rätt, platta skor då man skall promenera är tydligen ett måste (?)






Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så vacker kvinna!

2009-04-03 @ 23:30:52
Postat av: Sofia

kuuul med bilder:D:D:D

2009-04-03 @ 23:31:57
Postat av: Mannen

Platta skor?!?!? Trodde aldrig jag skulle se dig i det. Lite besviken faktiskt....



puss

2009-04-04 @ 14:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0